Tärkeä tiedote!

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 04.11.2016 01:14

Adalic kirjoitti:Blastyk ei oo pyytäny mua jättää peli pelaamatta tai muuten lopettaa pelaamiset, hän kysyi minulta että aijonko tehdä niin. ASB U21 se ei oo ikinä pyytäny oleen pelaamatta toi on täyttä kusetusta en ees tiiä mistä keksit ton

No kyllä on AS Nalle JR - ASB U21 matsis Bläsä huuteli et "älkää menkö kentälle ku ei tätä kierrosta tulla muutenkaa laskemaa" "epävirallinen peli!!!"
K3: AS Monaco [2]
K4: AS Nalle [2]
K5: AS Nalle [3]
K6: AS Nalle [1]
K7: AS Nalle [3]
K8: Niittomiehet [1]
K9: AS Nalle [2]
K10: AS Bobba [2]
K11: AS Nalle [1]
K12: AS Nalle [1]
K13: AS Nalle [3]
K14: AS Nalle [?]

4-4-3 - 11 Kautta
1x MVP
2x Maalikuningas
Goldenpeach
 
Viestit: 279
Liittynyt: 11.02.2015 17:01

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja Samuliu » 04.11.2016 01:21

Blastyk kirjoitti:
Samuliu kirjoitti:Aina kun joku vertaa Habboa IRLiin niin voi helposti "tuhota" argumentin toteamalla, ettei Habbo ole IRL. Hienoa argumentointia.

Diktaattori voi pyyhkiä sääntökirjalla perseensä ja bannia kaikki mielensä mukaan, koska on sekä hallitus, oikeus ja poliisi. Sinä saivartelet sivussa että "kyllä tämä on ihan sallittua koska diktaattori päättää mikä on sallittua" samalla kun pelaajia vituttaa kuin pientä oravaa. TAI sitten diktaattori, -varsinkin ku pelaa itse- ei voi tehdä mitä vaan ja joutuu noudattamaan sääntökirjaa niin kuin kaikki muutkin.


Jos halutaan pysyvä ratkaisu Habbo futiksen elinvoimaisuuden turvaamiseksi, mikään vitun hallitus se ei ainakaan ole. Kaks viikkoa on aika lyhyt aika verrattuna kahteen vuoteen. Pitää olla yks johtaja joka määrää miten asiat tehdään, ja laittaa asiat järjestykseen. Hallituksessa kukaan ei ota roolia, ihan mielettömät väännöt jokaisesta päätöksestä, eikä konkreettiset, oikeasti hfutiksen kannalta oleelliset asiat etene tippaakaan.

Habbo formula pyöri kaudesta 25 alkaen yli 15 kautta putkeen diktaattorivoimin -> hyvin toimi. HH:ssa on hallitusta kokeiltu moneen otteeseen -> ei ole koskaan toiminut. Habbo futiksessa hallitusta kokeiltiin K2 ja K3 -> ei toiminut -> seurauksena nukkehallitus, joka käytännössä oli kumileimasin mun tekemille päätöksille.

Ootko sä ihan aikuisten oikeesti sitä mieltä, että Habbo futis pyörii, jos GP nyt lopettaa johtamisen. Sitä paitsi se hallituskin tarvitsee johtajansa. Ei voi olla tilanne, että kaikki hallituksessa on samalla viivalla, eikä kukaan tee elettäkään hallituksen järjestäytymiseen. Oon sanonut sen sata kertaa, että hallitus on aivan saatanan hieno ajatus, kerta kaikkiaan. Oon hallitukseen (=parlamentaristiseen hallintotapaan) koittanut hfutista useaan kertaan koittanut johdattaa, mutta tulos on ollut joka helvetin kerta täysi farssi. Pysyvyys saavutetaan sillä, että on yksi johtaja, joka hoitaa hommat kunnolla tai edes riittävän hyvin. Ei vaadi johtajalta paljoakaan, että Habbo futis rullaa eteenpäin.

Oon myös monta kertaa puhunut näistä pienistä yksityiskohdista siitä, miten tärkeitä ne etenkin sulle ja kaikille muille on. Mä en voi käsittää miten paljon ootte valmiita uhraamaan ihan oikeesti pikkujuttujen tähden.

Blastyk kirjoitti:
Samuliu kirjoitti:Eli siis nyt valitaan kahdesta erittäin vaihtoehdosta, joista historian valossa yksinvalta (lue: totalitaarinen hallinto) on osoittautunut aika paljon paremmaksi kuin vaihtoehto B.

Vale, emävale, tilasto. Hallitus on hoitanut puolikkaan kauden mallikelpoisesti. GP ei viikkoakaan.


Keskeneräisen kauden loppuun vieminen onkin aivan helvetin kova saavutus. Ja ainiin, kyseinen kausi itseasiassa oli todellisuudessa heti kolmannen kauden jälkeen Hfutiksen suurinta puuhastelua. Oot ku Stalin, joka ihannoi jotain sosialististista työläisvaltiota ilman minkäänlaisia rationaalisia perusteita.
"Tämä tarina on täysin totta en ois jaksanu kirjottaa näin paljoa jos valehtelisin" -Adalic
Samuliu
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 380
Liittynyt: 08.02.2015 02:22

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja Samuliu » 04.11.2016 01:26

Lähen nukkumaan, vastailen huomenna iltapäivällä, jos joku keksii jotain uutta sanottavaa.
"Tämä tarina on täysin totta en ois jaksanu kirjottaa näin paljoa jos valehtelisin" -Adalic
Samuliu
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 380
Liittynyt: 08.02.2015 02:22

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja Erik » 04.11.2016 01:52

Goldenpeach kirjoitti:
Adalic kirjoitti:Ketäs joukkueenomistaja se on yrittäny lietsoa vallankaappaukseen? Ketä joukkueita se on pyytänyt lopettamaan pelaamisen?
UFC:ta, ASB:ta ainakin, viimekierroksella ehdotti ainakin ASB:lle, että jättää pelaamatta. Sama on toistunu useasti monien eri jengien kohdalla ja divarissa koitti saada ettei ASB U21 peleis jne esimerkkejä on niin lukuisia ettei kaikki tule edes heti mieleen.


Mulle tuli viestejä Blastykiltä että jättäkää pelaamatta illan UFC vs ASB. Adalic ehdotti samaa. En tuntenut jutun taustoja ja tulen habboon yleensä pelaamaan hfutista, joten halusin katsoa asiaa ottlelun jälkeen enkä suostunut. Siitä voi toki keskustella miten paljon tämmösestä toiminnasta sit voi ees antaa kieltoa.

Blastyk kirjoitti:
Samuliu kirjoitti:Kyllähän mä voin sen ääneen sanoa, että toi divarin kaatamisesta bannaaminen nyt on ihan höpö höpö huuhaajuttu, mutta se ei liene ainoa peruste sun kiellolle.

No tällä hetkellä näyttää tältä:
- Yksi tahallinen omari (lähde: todistajanlausunnot)


Mulle sä sanoit tehnees tahallas yhden omarin. Mutta sitten toinen kysymys on se voiko siitä antaa kieltoa. Tosin esim. futispoikka on perseilly lukemattomille jengeille ja ottanut mm. tahallisia varoituksia (ulosajojakin?) jne jne... mutta kai ADHD-lapselta tuollainen käytös on toki ymmärrettävää.

Goldenpeach kirjoitti:
Blastyk kirjoitti:Pitäisikö tästä antaa loppukauden pelikielto kun joku PodolskiC huilasi ehkä kolme peliä sen takia, että jätti jenginsä oman onnensa nojaan? Tai kun futispoikka sai kaksi peliä, kun yritti 2nickata liigakierroksella? Nuo ovat oikeasti paljon vakavampia tekoja, mutta kieltoa tuli silti paljon vähemmän. Miksi? No tietenkin siksi, koska joukkueeni, -jossa tein omarin-, omistaja on GP. Reilua? Ei minustakaan.


Podolskin jengin pelasti Erik.. ja Erik oli okei podolskin tuomion suhteen ja kyseessä oli myös omistajuuskieltoa. Ja vahinkoa ei tapahtunut, toisinkuin sun tempuista. Ja edelleen lista annettu sun tekosista ja ota huomioon, että esim Podolskilla ei ollut aikaisempaa tuoretta rikoshistoriaa kuten sinulla oli täysin samasta aiheesta.


Paskanmarjat! Mä en ollut OK Podolskin tuomion suhteen. Miten mä voin pistää vastaan? Hulinoida forkilla? En jaksa. Vetää jengini pois? Haluan pelata.

Mun mielestä jos joku tässä ansaitsis kieltoa niin PodolskiC. Kaveri on useaan otteeseen uhannut vetää joukkueensa pois liigasta, kerran hajottanut joukkueensa aiheuttaen harmia pelaajamarkkinoilla ja kerran vetänyt joukkueensa pois. Ja kas, kaveri kuittaa kolmen ottelun pelikiellon, josta osa ostettiin habbokolikoilla pois. Vittu nyt! Pelikieltoja ei ole voinut ostaa pois sitten kauden 7.

Samuliu kirjoitti:Oon myös monta kertaa puhunut näistä pienistä yksityiskohdista siitä, miten tärkeitä ne etenkin sulle ja kaikille muille on. Mä en voi käsittää miten paljon ootte valmiita uhraamaan ihan oikeesti pikkujuttujen tähden.


Ei voi kun kompata Smulia. On lajin kannalta ihan helvetin turhaa vääntää pikkujutuista, jotka vois sopia puhumallakin, sillä oletuksella että kaikki osapuolet ajattelisivat lajin parasta. Harmi että tää on utopistinen ajatus kun laji on täynnä omaa etua hakevia egoisteja (luen itseni ajoittain tähän ryhmään kuuluvaksi, ei tartte hulinoida).
K1: Team Timoset [3]
K2: Manchester United [1]
K3: Umbro FC [1]
K4: Romppala United
K5: AS Nalle [3]
K6: Umbro FC [2]
K8: Umbro FC
K9: AS Nalle [2]
K10: FC Saunakaveriporukka [3]
K11: AS Nalle [1]
K12: Umbro FC
K13: AS Nalle [3]

3-2-4

3x Arvokkain Pelaaja (K1, K3, K11)
2x Maalikuningas (K6, K9)
1x Paras Tuomari (K3)

240 maalia

Palloliiton Kunniajäsen
Erik
 
Viestit: 149
Liittynyt: 08.02.2015 02:54
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja Blastyk » 04.11.2016 02:07

Tämä Podolskin pelikiellon lyhentämiseen käytetty 25 kolea sujahti muuten suoraan GP:n pohjattomiin taskuihin. Ei HPL-kassan, vaan Goldenpeachin. :DDDDDDDDDDDDDD

Mä olen omalta osaltani edelleen valmis siihen, että mut siirretään ASB, VP siirretään Nalleen ja kukaan ei saa kieltoa. Näin olisi käynyty alunperinkin, ellei GP olisi alkanut ehdottelemaan sääntöjenvastaisia siirtopykäliä. Lähde: Kuva
Avatar
Blastyk
 
Viestit: 115
Liittynyt: 17.02.2015 05:18

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja Erik » 04.11.2016 02:24

Blastyk kirjoitti:Mä olen omalta osaltani edelleen valmis siihen, että mut siirretään ASB, VP siirretään Nalleen ja kukaan ei saa kieltoa. Näin olisi käynyty alunperinkin, ellei GP olisi alkanut ehdottelemaan sääntöjenvastaisia siirtopykäliä.


Kui tällee ei toimita? Tää ois paras skenaario. Liiga voittaa, laji voittaa, kaikki voittaa.
K1: Team Timoset [3]
K2: Manchester United [1]
K3: Umbro FC [1]
K4: Romppala United
K5: AS Nalle [3]
K6: Umbro FC [2]
K8: Umbro FC
K9: AS Nalle [2]
K10: FC Saunakaveriporukka [3]
K11: AS Nalle [1]
K12: Umbro FC
K13: AS Nalle [3]

3-2-4

3x Arvokkain Pelaaja (K1, K3, K11)
2x Maalikuningas (K6, K9)
1x Paras Tuomari (K3)

240 maalia

Palloliiton Kunniajäsen
Erik
 
Viestit: 149
Liittynyt: 08.02.2015 02:54
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 04.11.2016 02:32

Erppa kirjoitti:
Blastyk kirjoitti:Mä olen omalta osaltani edelleen valmis siihen, että mut siirretään ASB, VP siirretään Nalleen ja kukaan ei saa kieltoa. Näin olisi käynyty alunperinkin, ellei GP olisi alkanut ehdottelemaan sääntöjenvastaisia siirtopykäliä.


Kui tällee ei toimita? Tää ois paras skenaario. Liiga voittaa, laji voittaa, kaikki voittaa.

No jos edes Ada suostuu ja ei Blastyk ansaitsee kiellon oli se sitten kevyempi tai ei. Adalicin kanssa homma onjo edennyt. Blastyk ei ole edes kertaakaan tullut ehdottamaan, että voisi tehdä liigan eteen jotain. Kun itse ehdotin hänelle että hän tekisi jotain hän oli vain että tuomaroi kun jaksaa tyylillä. Katsotaan kuitenkin mitä ada sanoo.
K3: AS Monaco [2]
K4: AS Nalle [2]
K5: AS Nalle [3]
K6: AS Nalle [1]
K7: AS Nalle [3]
K8: Niittomiehet [1]
K9: AS Nalle [2]
K10: AS Bobba [2]
K11: AS Nalle [1]
K12: AS Nalle [1]
K13: AS Nalle [3]
K14: AS Nalle [?]

4-4-3 - 11 Kautta
1x MVP
2x Maalikuningas
Goldenpeach
 
Viestit: 279
Liittynyt: 11.02.2015 17:01

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja Adalic » 04.11.2016 02:35

Ensinnäkää en oo valmis antamaan vptä Nalleen eikä nalle varmaan oo valmis peluuttamaan Blastykia peleissään. Voin toki ottaa blastykin ASB ja lopettaa ulkkarin peluuttamisen
K1 AS Bobba [1]
K2 Lutuuri [4]
K3 -
K4 AS Bobba [4]
K5 AS Bobba [1]
K6 AS Nalle [1]
K7 -
K8 -
K9 Parkunmäen Apassit [6]
K10 AS Bobba [2]
K11 AS Bobba [2]

K12 AS Bobba [2]
Adalic
 
Viestit: 190
Liittynyt: 28.02.2015 16:14

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja joser » 04.11.2016 16:38

Blastyk teki ainakin kaksi tahallista omaria. Kyseinen herra tunnetaan valheistaan kuten myös Adalic.
"Tämä tarina on täysin totta en ois jaksanu kirjottaa näin paljoa jos valehtelisin" -Adalic
joser
 
Viestit: 83
Liittynyt: 11.02.2015 23:55

Re: Tärkeä tiedote!

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 04.11.2016 17:01

joser kirjoitti:Blastyk teki ainakin kaksi tahallista omaria. Kyseinen herra tunnetaan valheistaan kuten myös Adalic.

Jep, kolmas oli mun moka.
K3: AS Monaco [2]
K4: AS Nalle [2]
K5: AS Nalle [3]
K6: AS Nalle [1]
K7: AS Nalle [3]
K8: Niittomiehet [1]
K9: AS Nalle [2]
K10: AS Bobba [2]
K11: AS Nalle [1]
K12: AS Nalle [1]
K13: AS Nalle [3]
K14: AS Nalle [?]

4-4-3 - 11 Kautta
1x MVP
2x Maalikuningas
Goldenpeach
 
Viestit: 279
Liittynyt: 11.02.2015 17:01

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron