Mestaruusliigan 6. kauden maalikuninkuus

Mestaruusliigan 6. kauden maalikuninkuus

ViestiKirjoittaja Samuliu » 21.06.2018 05:29

Olen viimeaikoina laittanut arkistoja kuntoon. Tarkoitus on tehdä kaikki yhdenmukaisesti ja selkeästi. Kuudennen kauden kohdalla kävi ilmi, että maalipörssissä oli useita virheitä. Korjauksen jälkeen ilmeni, että maalikuninkuus on merkitty virheellisesti Ygreedille. Ygreed teki kauden aikana 58 maalia, kun taas Erikin todellinen maalimäärä on 60 maalia. Maalikuninkuus on poistettu Ygreediltä, ja Erik kruunataan maalipörssin voittajaksi huomenna palkintogaalassa.

Nohevana poika Erik huomioi asian heti kauden jälkeen. Ajattelin silloin, että pöytäkirjoja on peukaloitu, eikä oikeaa tulosta voida koskaan saada selville. Nyt on kuitenkin niin, että virhe on ollut täysin minun. Toisin sanoen paljon syytöksiä pöytäkirjojen peukaloinnista saanut Ygreed on syytön mies. Todennäköisesti olen jättänyt jonkun ottelun huomiotta tilastoja tehdessäni 2014 helmikuussa.

Nöyrimmät pahoittelut virheestä ja onnittelut Erpalle maalikuninkuudesta!
"Tämä tarina on täysin totta en ois jaksanu kirjottaa näin paljoa jos valehtelisin" -Adalic
Samuliu
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 380
Liittynyt: 08.02.2015 02:22

Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron