hfutis.foorumi.eu

Habbon Palloliiton virallinen foorumi

Pelikiellot

Re: Pelikiellot

ViestiKirjoittaja Jonde » 20.10.2016 13:02

Podolski kirjoitti:
Goldenpeach kirjoitti:Erik
syy: Johtajan harhauttaminen ja peliaikojen manipulointi
rangaistus: Yhden (1) ottelun pelikielto
oikeutettu pelaamaan: Lauantaina "toisella" pelikierroksella AS Bobbaa vastaan, mutta Erik ei saa pelata lauantain viimeistä ottelua Parkunmäen Apasseja vastaan, koska se oli alunperin ensimmäisen kierroksen ottelu.
lisätietoja: Viestipeelon lisäksi Erik vihjaili vielä Goldenpeachille, että voisi lopettaa työnsä vaikka huomenna tai ensi viikolla jos pääsisi Nalleen tulevalla kaudella. Ja myös kolmannelle nimettömälle henkilölle hän paljasti koko totuuden samalla tavalla kuin Viestipeelolle.

Ööö mitä XDDD vittu oot apina, jos mä ja harrisun keskenää sovitaan peliajan muuttamisesta niin miten se yhtään liittyy ensinäkään erppaan ja toiseksee erpal ei tarvii olla ees mitään pätevää syytä me voidaan muuttaa peliaikoja ihan just sellasiks ku halutaan, mikäli molemmil osapuolil sopii ja tässä tapaukses sopi ku harriki tarvitsi aikaa. Win win tilanne siis, eli otappa pois tää samantien juutalainen.

Kantsisko hankkii joku harrastus, vaikkapa kuviokellunta niin ei tule Podollekaan paha mieli happofutiksesta. Erik sentään tajusi jättää työnsä kallisarvoisen Hfutis-uransa eteen.

Lisäksi jotenkin en ole yllättynyt, että Podolla on vaikeuksia kirjoittaa asiallista viestiä. Ensimmäisessä lauseessa alkaa jo klassinen kiehuminen.
Valitan. Tony. Olen pahoillani. Valitettavasti joudun estämää. Toni. Sappi. Nautin. Sappi kiehaa. Ei. Hey Tony =DD.
Jonde

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 20.10.2016 14:16

Podolski kirjoitti:Ööö mitä XDDD vittu oot apina, jos mä ja harrisun keskenää sovitaan peliajan muuttamisesta niin miten se yhtään liittyy ensinäkään erppaan ja toiseksee erpal ei tarvii olla ees mitään pätevää syytä me voidaan muuttaa peliaikoja ihan just sellasiks ku halutaan, mikäli molemmil osapuolil sopii ja tässä tapaukses sopi ku harriki tarvitsi aikaa. Win win tilanne siis, eli otappa pois tää samantien juutalainen.

Tämä liittyy siis siihen, että Erppa koitti tehdä kuudennen jengin mahdollisesti vpn tai joserin kanssa tai loikata Nalleen. Hän käytti mm argumenttina tätä, että hänen työnsä takia Manse olisi jotenkin epäpätevä jatkamaan tjsp. Eli toisinsanoen Erik koitti valheella harhauttaa minua, että antaisin hänelle luvan tehdä vaikka Joserin kanssa kuudennen jengin. Alla joitakin kohtia meidän privakeskustelusta, kun kerran uliset todisteita ja selvitystä. Ja vaikka olikin "win-win" niin en usko, että Apassit hyötyivät tästä, vaikka Harri herrasmiehenä siirsikin pelin.

[17.10.2016 22:24:37] Erik: keksin miten vois tasottaa tätä
[17.10.2016 22:24:48] Erik: joser manseen mä nalleen
[17.10.2016 22:25:23] Erik: siis aktiivisuuden kannalta meinaan

[17.10.2016 22:30:23] Erik: pääsen n. 50% niinku oon sanonu
[17.10.2016 22:30:50] Erik: mut oon kyl kelannu irtisanoutumist XD koska toi duuni on perseestä ja pääsykoelukujen takia et nii
[17.10.2016 22:31:00] Erik: saattaa olla et irtisanoudun nyt, heti, huomen tai ens viikol
[17.10.2016 22:31:02] Erik: en tiiä viel
K3: AS Monaco [2]
K4: AS Nalle [2]
K5: AS Nalle [3]
K6: AS Nalle [1]
K7: AS Nalle [3]
K8: Niittomiehet [1]
K9: AS Nalle [2]
K10: AS Bobba [2]
K11: AS Nalle [1]
K12: AS Nalle [1]
K13: AS Nalle [ ]

4-4-2 - 10 Kautta
Goldenpeach

ViestiKirjoittaja Podolski » 22.10.2016 17:21

Goldenpeach kirjoitti:
Podolski kirjoitti:Ööö mitä XDDD vittu oot apina, jos mä ja harrisun keskenää sovitaan peliajan muuttamisesta niin miten se yhtään liittyy ensinäkään erppaan ja toiseksee erpal ei tarvii olla ees mitään pätevää syytä me voidaan muuttaa peliaikoja ihan just sellasiks ku halutaan, mikäli molemmil osapuolil sopii ja tässä tapaukses sopi ku harriki tarvitsi aikaa. Win win tilanne siis, eli otappa pois tää samantien juutalainen.

Tämä liittyy siis siihen, että Erppa koitti tehdä kuudennen jengin mahdollisesti vpn tai joserin kanssa tai loikata Nalleen. Hän käytti mm argumenttina tätä, että hänen työnsä takia Manse olisi jotenkin epäpätevä jatkamaan tjsp. Eli toisinsanoen Erik koitti valheella harhauttaa minua, että antaisin hänelle luvan tehdä vaikka Joserin kanssa kuudennen jengin. Alla joitakin kohtia meidän privakeskustelusta, kun kerran uliset todisteita ja selvitystä. Ja vaikka olikin "win-win" niin en usko, että Apassit hyötyivät tästä, vaikka Harri herrasmiehenä siirsikin pelin.

[17.10.2016 22:24:37] Erik: keksin miten vois tasottaa tätä
[17.10.2016 22:24:48] Erik: joser manseen mä nalleen
[17.10.2016 22:25:23] Erik: siis aktiivisuuden kannalta meinaan

[17.10.2016 22:30:23] Erik: pääsen n. 50% niinku oon sanonu
[17.10.2016 22:30:50] Erik: mut oon kyl kelannu irtisanoutumist XD koska toi duuni on perseestä ja pääsykoelukujen takia et nii
[17.10.2016 22:31:00] Erik: saattaa olla et irtisanoudun nyt, heti, huomen tai ens viikol
[17.10.2016 22:31:02] Erik: en tiiä viel

Täh mitä sä selität sun jokanen vastaus on ympäripyöreitä ja kierrät ja kaarrat. Mikään ei viittaa siihe et erppa ansaitsis kieltoo tää on vaan tätä sun tavallista juutalaisuutta.
Ai harri teki sen herrasmiehyyttä vaikka apasseil oli huutava pula pelaajista ja sun se pitäis tietää varsin hyvin, kun lahjotit niille lainaan raivoruudun.
hyi vittu oot jutku miten pystyt elään ittes kaa lämmittääkö kusetetut hf meriitit mieltä öisin rotta. Ps ei yllätä et gpn koirat ensimmäisenä räksyttämässä tääl
Podolski

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 22.10.2016 17:36

Podolski kirjoitti: Täh mitä sä selität sun jokanen vastaus on ympäripyöreitä ja kierrät ja kaarrat. Mikään ei viittaa siihe et erppa ansaitsis kieltoo tää on vaan tätä sun tavallista juutalaisuutta.
Ai harri teki sen herrasmiehyyttä vaikka apasseil oli huutava pula pelaajista ja sun se pitäis tietää varsin hyvin, kun lahjotit niille lainaan raivoruudun.
hyi vittu oot jutku miten pystyt elään ittes kaa lämmittääkö kusetetut hf meriitit mieltä öisin rotta. Ps ei yllätä et gpn koirat ensimmäisenä räksyttämässä tääl

Mitenniin ympäripyöreitä ja kaarran? Ai ei viittaa jos johtajaa koitetaan harhauttaa ja sen avulla saada manipuloitua itselleen jengipaikan tai mahdollisen siirron toiseen joukkueeseen? Ja miten tämä on minun juutalaisuutta jos en hyödy itse Erikin pelikiellosta mitenkään? Ja Raivo-Ruudun laina ei ollutu itse edes Harrisunin idea vaan minun. Ja mielummin olisin kyllä juutalainen ku joku kurdilainen elintasopakolainen joka leijjuu habossa sillä, että hänellä on launtaisin sormipäivä. Ps saa nähdä et tuleeko Podolskic lauantaina peliin kun herra on uhonnu, että ei pääse lauantaisin peleihin irl elämänsä (sormipäivänsä) takia. :D :D

4-4-2 - 10 Kautta
Goldenpeach

ViestiKirjoittaja Podolski » 22.10.2016 17:46

Goldenpeach kirjoitti:
Podolski kirjoitti: Täh mitä sä selität sun jokanen vastaus on ympäripyöreitä ja kierrät ja kaarrat. Mikään ei viittaa siihe et erppa ansaitsis kieltoo tää on vaan tätä sun tavallista juutalaisuutta.

Mitenniin ympäripyöreitä ja kaarran? Ai ei viittaa jos johtajaa koitetaan harhauttaa ja sen avulla saada manipuloitua itselleen jengipaikan tai mahdollisen siirron toiseen joukkueeseen? Ja miten tämä on minun juutalaisuutta jos en hyödy itse Erikin pelikiellosta mitenkään? Ja Raivo-Ruudun laina ei ollutu itse edes Harrisunin idea vaan minun. Ja mielummin olisin kyllä juutalainen ku joku kurdilainen elintasopakolainen joka leijjuu habossa sillä, että hänellä on launtaisin sormipäivä. Ps saa nähdä et tuleeko Podolskic lauantaina peliin kun herra on uhonnu, että ei pääse lauantaisin peleihin irl elämänsä (sormipäivänsä) takia. :D :D

Hyi helvetti oot oksettava ja surullinen tapaus ei mulla muuta sanottavaa tähän, kun et vieläkää otaa aiheesta kii vaa jutut tota tasoa.
Podolski

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 22.10.2016 17:48

Podolski kirjoitti:Hyi helvetti oot oksettava ja surullinen tapaus ei mulla muuta sanottavaa tähän, kun et vieläkää otaa aiheesta kii vaa jutut tota tasoa.

No kukakohan jälleen alotti, ei ehkä sopivaa käytöstä multa kuitenkaan. Ja kyllä otin lue uusiksi tarkkaan.

4-4-2 - 10 Kautta
Goldenpeach

ViestiKirjoittaja Erik » 22.10.2016 17:52

Jonde kirjoitti:
Podolski kirjoitti:
oikeutettu pelaamaan: Lauantaina "toisella" pelikierroksella AS Bobbaa vastaan, mutta Erik ei saa pelata lauantain viimeistä ottelua Parkunmäen Apasseja vastaan, koska se oli alunperin ensimmäisen kierroksen ottelu.
lisätietoja: Viestipeelon lisäksi Erik vihjaili vielä Goldenpeachille, että voisi lopettaa työnsä vaikka huomenna tai ensi viikolla jos pääsisi Nalleen tulevalla kaudella. Ja myös kolmannelle nimettömälle henkilölle hän paljasti koko totuuden samalla tavalla kuin Viestipeelolle.

Ööö mitä XDDD vittu oot apina, jos mä ja harrisun keskenää sovitaan peliajan muuttamisesta niin miten se yhtään liittyy ensinäkään erppaan ja toiseksee erpal ei tarvii olla ees mitään pätevää syytä me voidaan muuttaa peliaikoja ihan just sellasiks ku halutaan, mikäli molemmil osapuolil sopii ja tässä tapaukses sopi ku harriki tarvitsi aikaa. Win win tilanne siis, eli otappa pois tää samantien juutalainen.

Kantsisko hankkii joku harrastus, vaikkapa kuviokellunta niin ei tule Podollekaan paha mieli happofutiksesta. Erik sentään tajusi jättää työnsä kallisarvoisen Hfutis-uransa eteen.

Lisäksi jotenkin en ole yllättynyt, että Podolla on vaikeuksia kirjoittaa asiallista viestiä. Ensimmäisessä lauseessa alkaa jo klassinen kiehuminen.

mä en kyl nää miten tommone paskanjauhanta ja provoomine on sen asiallisempaa ku podon viestit
K1: Team Timoset [3]
K2: Manchester United [1]
K3: Umbro FC [1]
K4: Romppala United
K6: Umbro FC [2]
K8: Umbro FC
K10: FC Saunakaveriporukka [3]
K12: Umbro FC

3-2-3

3x Arvokkain Pelaaja (K1, K3, K11)
1x Maalikuningas (K9)
1x Paras Tuomari (K3)

228 maalia

Palloliiton Kunniajäsen
Erik

ViestiKirjoittaja Podolski » 22.10.2016 17:55

Goldenpeach kirjoitti:
Podolski kirjoitti:Hyi helvetti oot oksettava ja surullinen tapaus ei mulla muuta sanottavaa tähän, kun et vieläkää otaa aiheesta kii vaa jutut tota tasoa.

No kukakohan jälleen alotti, ei ehkä sopivaa käytöstä multa kuitenkaan. Ja kyllä otin lue uusiksi tarkkaan.

Sun syy erpan kiellolle oli johtajan harhauttaminen ja peliaikojen sabotointi avaa nyt enemmän näitä. Peliaikoihin erppa ei oo vaikuttanu millää tavalla. Johtajan harhauttaminen niin siis mitä?? Implikoitko, että se olis huono juttu et erppa tekis kuudennnen jengin, vai millä tavalla sua on harhautettu niin pahasti, että se olis kiellon arvosta. Kerro nyt meille kaikille. Pelottaako sua, että joser näkee kuinka paskaa oot täynnä ja lähtee? Avaa nyt enemmän tätä
Podolski

ViestiKirjoittaja Erik » 22.10.2016 17:56

joser kirjoitti:
Podolski kirjoitti:

a) Joko olet tyhmä b) Yrität vain saada kieltoa pois

Veikkaisin kuitenkin ensimmäistä. Erik uhkasi vetäytyä, jos playoffeja ei olisi vedoten siihen että hänellä on töitä, eikä pääsisi jokaiseen peliin. Erik valehteli, kaiken lisäksi tämä kyseinen herra yritti lähteä jengistäsi, Erik kirjoitti minulle täysin samat viestit kuin Viestipeelolle. Goldenpeachin joukkueeseen hän halusi, mutta silloin GP:n olisi pitänyt potkia minut Nallesta. Tämän henkilön mieliala vaihtelee jatkuvasti ja koen että tämä kielto herättäisi hänet.

itseasias pyrkimys oli saada 6. jengi kasaan ja siten ne playoffit, siks kysyin sulta ja vpltä

podo olis jatkanu mansea ilman muakin jos kuudes jengi olis saatu kasaan
K1: Team Timoset [3]
K2: Manchester United [1]
K3: Umbro FC [1]
K4: Romppala United
K6: Umbro FC [2]
K8: Umbro FC
K10: FC Saunakaveriporukka [3]
K12: Umbro FC

3-2-3

3x Arvokkain Pelaaja (K1, K3, K11)
1x Maalikuningas (K9)
1x Paras Tuomari (K3)

228 maalia

Palloliiton Kunniajäsen
Erik

ViestiKirjoittaja Goldenpeach » 28.10.2016 10:37

PodolskiC
syy: Joukkueen heitteillejättö
rangaistus: Omistajuuskieltoa kauteen 14 asti sekä kolme (3) peliä pelikieltoa.
oikeutettu pelaamaan: 8 kierroksella, lauantaina 5.11

edit: Kärsi 2 peliä ja osti vikan pelin pois. Eli oikeutettu pelaamaan UFC:ta vastaan.

4-4-2 - 10 Kautta