hfutis.foorumi.eu

Habbon Palloliiton virallinen foorumi

Habbo Futiksen paluu

Habbo Futiksen paluu

ViestiKirjoittaja NO0B » 25.06.2017 19:12

Hei,

on taas sen aika, kun habbo jalkapalloa koitetaan nostattaa suosta maan pinnalle. Kyseistä hommaa on koitettu nyt jo enemmän kuin voidaan laskea sormin, mutta lopputulos on aina jäänyt samaksi. Viimeisimpänä yrityksenä ehkä muistamme HarrisuN:in yrityksen, jonka lopputulos oli se, että HarrisuN tarttui ehkä pullon kaulaan ja katosi näin ollen habbosta. Tällä kertaa on minun vuoroni koittaa katsoen millä lopputuloksella, mutta parhaani koitan.

Tuon mestaruusliigan takaisin elokuun alkupuolilla. Sääntöjä alan käymään läpi tästä päivästä alkaen katsoen tarviiko muutoksia vai pysytäänkö näillä, mutta aikaisemmin näiden suhteen ongelmia en ole nähnyt. Toki limiiteistä ynnä muista käyn nyt hieman alhaalla.

Ulkomaalaisiin sen suhteen, että niillä ei ole mitään asiaa mestaruusliigaan, lyökäämme siis rajat kiinni heille. Toki tästä voidaan olla montaa mieltä, mutta koen tällä hetkellä lajin parhaaksi, että niitä ei oteta kyseiseen touhuun mukaan. Tällä "ensimmäisellä" kaudella luultavasti näitä aloittelijoita on hieman enemmän, eikä se olisi kenenkään parhaaksi tuoda näitä ulkkareita raiskaamaan meidän uusia pelaajia.

Limiitistä sen suhteen, että kyseistä hommaa en tule vielä laittamaan. Pelaajien tasoista on vaikea enää puhua, sillä kovinkaan moni tuskin on hakannut habbo futista nyt tämän aikana hirveänkään paljoa. Voimme kuitenkin kaikki käyttää hieman järkeä tämän suhteen, emmekä kasaa parhaimpia pelaajia yhteen joukkueeseen. Voihan se mestaruus olla tällöin helppo, mutta onko tämä sitten kenenkään mielestä hauskaa? Toki mikäli ihmiset näitä alkavat kasaamaan näitä "op-jengejä", niin minun on pakko alkaa toimimaan.

Pelipäivistä sen suhteen katsotaan miten nyt sitten joukkueita tulee. Tällä hetkellä olen pohtinut sillä Habbo Hockey on kuitenkin suurempi laji ja tämä dominoiva sekä perjantai ja lauantai ei ole kenellekkään sinänsä hyvä pelipäiväksi, sillä kuppi varmasti nousee osalla perjantaisin ja lauantaina sitten tuntuu, että kupilla olisi isketty päähän. Olen miettinyt pelipäiviksi maanantai ja keskiviikko. Peliajat sitten ovat siitä illasta samoihin aikoihin kuin Habbo Hockeyllä ylipäätänsä 18-21 (voi jopa 19-21, riippuen jengien määrästä). Toki 3 peliä viikossakin voi tulla, mikäli ihmiset näin haluavat, mutta mielestäni kovin iso pakotus näin alussa ei ole ihan hyvä, ettei kyllästytä.

TL:DR Habbo futis tekee paluun elokuun puolilla minun toimestani, joukkuehakemukset avautuvat heinäkuun puolessa välissä. Sekä mielipiteitä pelipäivistä voi laittaa alle.

- NO0B
NO0B

Re: Habbo Futiksen paluu

ViestiKirjoittaja ZackBoltmak » 25.06.2017 22:06

nevo olisit järkevä ja hyväksyisit jokaisen joukkueen valita joko jonkun perus kentän tai sitten rakentaa oma kunhan se täyttää kaikki vaatimukset mutta olisi hyvä jos olisi mahdollisuus rakentaa hieman eripituisia ja levyisiä kenttiä!
ZackBoltmak

ViestiKirjoittaja Viestipeelo » 26.06.2017 02:20

+1
K6 Celtic FC [4]
K7 Stoke City [4]
K8 Shakhtar Donetsk [6]
K9 FC Bumfica [4]
K10 FC Malaga [6]
K11 AS Bobba [2]
K12 AS Bobba [2]

1x Maalikuningas
Viestipeelo

ViestiKirjoittaja NO0B » 26.06.2017 16:45

Kuten säännöissä oli pituus voi olla joko 25 tai 27 ruutua. Eli tämän suhteen joukkueen omistajat saavat itse päättää pituutensa. Kuitenkin tulen tekemään mikäli saan HPL-kassan joskus käyttööni, niin 27 ruutuisen pitkän kentän. Leveyshän on sääntöjen mukaan 15 ruutua, en tiedä onko leveyttä sitten järkevämpi säätää - tätä voidaan kokeilla randomeissa miltä esimerkiksi hieman leveämpi tai kapeampi kenttä tuntuu. Omaan silmääni ei muuten tarvitsisi kenttien kokoon muutoksia, mutta testataan randomeissa.
NO0B

ViestiKirjoittaja ZackBoltmak » 26.06.2017 21:58

pieni kotietu olisi positiivinen muutos
ZackBoltmak

ViestiKirjoittaja Erik » 02.07.2017 17:09

oee!
K1: Team Timoset [3]
K2: Manchester United [1]
K3: Umbro FC [1]
K4: Romppala United