hfutis.foorumi.eu

Habbon Palloliiton virallinen foorumi

Tiedote: HF - Paluu

Tiedote: HF - Paluu

ViestiKirjoittaja Street » 04.06.2017 15:59

Hyvät kansalaiset, kuten tiedämme viime kausi ei ollut mitenkään loistava Goldenpeachin perseilyjen johdosta. Pitää vaan myöntää, ettei jokaisesta ole johtajaksi. Nyt pitää siirtää vain katseet tulevaan ja menneitä ei saa jäädä muistelemaan pahalla lainkaan. Tästä alkaa Habbo futiksen uusi aikakausi käyntiin vauhdilla. Minä olen henkilökohtaisesti miettinyt mitä tehdään mestaruusliigan johdon kanssa ja olen tullut siihen tulokseen, että järkevin ratkaisu on tässä kohtaa tehdä uusi hallitus takaisin mestaruusliigaan. Ketkä sitten hallitukseen kuuluisivat? Mielestäni pelaajat, ketkä ajaa samaa etua kuin minä. Itseni näen hallituksen puheenjohtajana, minulla on todella paljon kokemusta kokonaisvaltaisesta johtamisesta, todella kokenut pelaaja ja haluan että mestaruusliiga ei menee liikaa .com homoilun puolelle. Sanoisin että MOTM = Man of the match pitäisi ottaa testiin Suomeen ja käyttöön sitten jos se onnistuu tarpeeksi hyvin. Itse en haluaisi .com varastelua tuoda Suomeen, mutta hallitus päättää siitä sitten.
MAKE HF GREAT AGAIN!!!!! KIITOS!
K2: ManU [1]
K3: Umbro FC [1]
K9: FC Malaga[3]
Maalit:62
Street

Re: Tiedote: HF - Paluu

ViestiKirjoittaja ZackBoltmak » 13.06.2017 20:46

niin niistä lapsista puheenollen hallituksen jäsenten henkinen ikä olisi vähintään 15 joten street sinun kohdallasi ei taida tulla kuuloonkaan... :(
ZackBoltmak

ViestiKirjoittaja Viestipeelo » 22.06.2017 23:55

vittu hf bäkkii!!!
K6 Celtic FC [4]
K7 Stoke City [4]
K8 Shakhtar Donetsk [6]
K9 FC Bumfica [4]
K10 FC Malaga [6]
K11 AS Bobba [2]
K12 AS Bobba [2]

1x Maalikuningas
Viestipeelo

ViestiKirjoittaja ZackBoltmak » 23.06.2017 23:58

ZB KAAPPAA VALLAN JOS EI DEMOKRATIA PELAA SAATANA ELÄKÖÖMME SITTEN DIKTATUURISSA
ZackBoltmak

Paluu Uutiset