FC Saunakaveriporukka FJ - FC Pakolaiset -ottelun sanktiot

Re: FC Saunakaveriporukka FJ - FC Pakolaiset -ottelun sankti

ViestiKirjoittaja joser » 17.09.2015 14:39

Star-5 kirjoitti:On muuten epäpätevä kielto RVlle... Hän haukkui bläsää, okei. Mutta kyllä kaikki muutkin haukkuu muita, helvetin epäpätevä.

Jos jonde saa tuosta kieltoa, odotan joserin kieltoa. Sanoi juddon nimen sekä haukkui RVtä, jatkuvalla syötöllä.

Toivon että marsu vastaa tähän.

Samulin kommentissa lukee varmaan ''Aiempia perseilytaustoja'' eikös se tarkota silloin suoraa kieltoa ilman mitään mahdollisuuksia
joser kirjoitti:
Star-5 kirjoitti:On muuten epäpätevä kielto RVlle... Hän haukkui bläsää, okei. Mutta kyllä kaikki muutkin haukkuu muita, helvetin epäpätevä.

Jos jonde saa tuosta kieltoa, odotan joserin kieltoa. Sanoi juddon nimen sekä haukkui RVtä, jatkuvalla syötöllä.

Toivon että marsu vastaa tähän.

Samulin kommentissa lukee varmaan ''Aiempia perseilytaustoja'' eikös se tarkota silloin suoraa kieltoa ilman mitään mahdollisuuksia


EDIT: Jospa siis keskittyisit omiin asioihin etkä kalastele toisille kieltoja, luulis sulla olevan muutakin tekemistä ku ottaa screenei ja toivoen kieltoa minulle / blastykille

Podolski kirjoitti:Jonden kieltoon en ota kantaa, mut toi rv:n for real?? =DDDDDD
Oon nähny kaikkien suusta paljon pahempaa mm. itse syöpästykin, joka provoaa ja möläyttää kaiken aikaa mitä hassumpia juttuja. Voisko ton saman selkeämmin kertoa, että mistä hyvästä rv sai pelikieltoa, kun on toi aika ihme juttu..

Screenit puhuvat puolestaan.
"Tämä tarina on täysin totta en ois jaksanu kirjottaa näin paljoa jos valehtelisin" -Adalic
joser
 
Viestit: 83
Liittynyt: 11.02.2015 23:55

Re: FC Saunakaveriporukka FJ - FC Pakolaiset -ottelun sankti

ViestiKirjoittaja Star-5 » 17.09.2015 14:51

Sä puhut mulle niinkun olisit itse puhdas pulmunen? Toi kalastelu on aika paska ilmaisu, käy äidinkielen tunneillakin joskus.. Etteköhä sinä ja blastyk oo niitä pahimpia ss ottajia. Kyllä voin sanoa että olen laittanut susta ja bläsästä kuvia samulille, mutta vain siksi kun te bustailette meidän pelaajia.
K9: Malaga - Pronssi
K10: FC Monnit - Pronssi
Star-5
 
Viestit: 46
Liittynyt: 11.02.2015 22:54

Re: FC Saunakaveriporukka FJ - FC Pakolaiset -ottelun sankti

ViestiKirjoittaja NO0B » 17.09.2015 15:20

joser pliis ei 3 viestii putkee laita ne samaa juttuu
NO0B
 
Viestit: 47
Liittynyt: 07.08.2015 18:38

Re: FC Saunakaveriporukka FJ - FC Pakolaiset -ottelun sankti

ViestiKirjoittaja Street » 18.09.2015 00:02

Olisit RV vaa hiljaa nii menis paremmi noi jutut =) eikä jälkeenpäin tarvisi valittaa.. :mrgreen:
K1: FC Steelers [4] Maalit: 17
K2: Manchester United [1] Maalit: 13
K3: Umbro FC [1]
K4: -
K5: -
K6: Celtic FC [3]
K7: -
K8: Shakhtar Donesk [6] Maalit: 6
K9: FC Malaga [3] Maalit: 12
K10: FC Lutuuri [5] Maalit: 2
K11: Parkumäen Apassit [4]
K12: Tampereen United [3]
K13: AS Nalle [3] Maalit: 2
Street
 
Viestit: 17
Liittynyt: 15.02.2015 22:46

Edellinen

Paluu Uutiset

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron